miercuri, 4 aprilie 2018

Versuri despre orașul Soroca

Recomand atenției DVS! o poezie scrisă de poetul Dumitru Matcovschi despre orașul Soroca
Cetatea Sorocii

Astă vară la Soroca,
unde cântecul te-mbată,
o copilă cu ghiocul
m-a vrăjit, ah, prima dată.
Și-am aflat atunci o veste,
una nemaipomenită:
Făt-Frumos cel din poveste
în poveste mă invită.
Astă vară la Soroca,
unde nici un tren nu vine,
un baiat cu ochi ca focul
s-a indrăgostit de mine.
M-a purtat pe străzi de mână
ca un bade cumsecade,
mi-a cântat o săptămână,
aoleu, ce serenade.
Astă vară la Soroca,
unde plouă stele albe,
eu mi-am încercat norocul
și-am făcut din ele salbe.
Cu margele-mpodobită
și cu dor la inimioară,
am fost cea mai fericită
la Soroca astă vară
Autor: Dumitru Matcovschi

Sursa versurilor și pozei: Soroca - oraș - legendă


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu